"Ya Allah, sesungguhnya waktu DhuhaMu, kecantikannya adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih dilangit, turunkanlah dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu Dhuha, kecantikan kekuatan kekuasaanMu, limpahkanlah kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Sunday 27 April 2014

Jom Daftar Keahlian Shaklee Sekarang

 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli Shaklee?


Ada 2 cara:

1. Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun 

2. Anda boleh membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan saya sebagai sponsor anda.

Yuran keahlian Shaklee 
Pendaftaran ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65 (dan tambahan RM10 untuk pos ) member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).


Tak Perlu Maintain Point sebagai untuk kekal sebagai Ahli Shaklee  
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee sebagai  pengedar.
Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 866293. Anda akan diberikan bimbingan dari A-Z bagaimana mahu berjaya dengan biz ini.

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee? 
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.Shaklee menawarkan 3C (Cash, Car dan Convention).
Dan jika anda berminat nak jadi Pengedar Shaklee, anda akan diajar cara-cara perniagaan ini di jalankan, blog, pages FACEBOOK dan ilmu internet marketing yang lain. Mari sertai kami untuk pendapatan lima angka sebulan! 



Berikan details anda

Nama Penuh:
No Ic:
Nama suami:
No Ic
Alamat surat menyurat:
No akaun bank: ( Untuk bayaran bonus)
No telefon:
Email:
Tak kira siapa kita? Apa kerja kita sekarang? Tahap pendidikan? Status latar belakang keluarga? Itu semua tak penting. Yang penting adalah SEMANGAT, KEYAKINAN DIRI, KOMITMEN, USAHA dan PERCAYA PADA DIRI SENDIRI. Itu akan membuatkan kita berjaya capai cita-cita. Dengan kelebihan menjadi ahli Shaklee yang telah ditawarkan. Tiada lagi alasan untuk tidak berjaya dengan SHAKLEE 

************************************************************************************************************
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya melalui sms/ whatsapp ----> 013-9709233 (Ummi Safiya)

************************************************************************************************************

No comments:

Post a Comment