"Ya Allah, sesungguhnya waktu DhuhaMu, kecantikannya adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih dilangit, turunkanlah dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu Dhuha, kecantikan kekuatan kekuasaanMu, limpahkanlah kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Wednesday 9 April 2014

Set Lengkap Ibu Hamil

Alhamdulillah dan tahniah di atas kehamilan yang ditunggu-tunggu... Apatah lagi hamil anak sulungkan? Kegembiraan tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Itulah yang saya alami ketika mengandungkan anak sulung dahulu. Ini bukan bermaksud bila mengandungkan anak sulung sahaja kita akan teruja, malah anak ke2 dan ke3 tidak kurang terujanya... 

 

Jadi bagi bakal ibu dan ibu-ibu diluar sana yang inginkan set lengkap untuk kehamilan kali ini, boleh lah mencuba produk2 yang dijamin selamat dan berkesan iaitu produk dari SHAKLEE. 

 

Alhamdulillah saya hanya dapat mengenali produk shaklee ni ketika hamil anak yg ketiga. Di mana saya merasakan perlunya supplement untuk menampung kekurangan nutrien dlm badan saya dan untuk kesihatan bayi dalam kandungan. Selepas menggunakan set hamil shaklee sy merasakan terdapat perubahan dalam aktiviti seharian sy. Tidak ada morning sickness, cergas dalam melakukan aktiviti harian di rumah dan di sekolah (mengajar).

 

Antara SET LENGKAP ibu hamil yg disyorkan ialah seperti dalam gambar di bawah:


SET BAJET untuk ibu hamil


Untuk sebarang pertanyaan boleh sms/whatsapp ---> Ummi Safiya 0139709233

 

No comments:

Post a Comment