"Ya Allah, sesungguhnya waktu DhuhaMu, kecantikannya adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindunganMu. Ya Allah, jika rezekiku masih dilangit, turunkanlah dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar permudahkanlah, jika haram sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat waktu Dhuha, kecantikan kekuatan kekuasaanMu, limpahkanlah kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh"

Saturday 26 April 2014

Vivix - Tonik Ajaib




Apakah sebenarnya VIVIX?

Vivix merupakan revolusi terbaru dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yg kaya dengan polifenol.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yg terdiri daripada sebatian tanaman yg mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.



  
SIAPA Yang perlu ambil VIVIX?




VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Walaubagaimanapun, pengambilan vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA.






  Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

************************************************************************************************************
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya melalui sms/ whatsapp ----> 013-9709233 (Ummi Safiya)

************************************************************************************************************

    FREE CONSULTATION & BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE

No comments:

Post a Comment